Friday, October 15, 2010

Model E-cigarette 1

MODEL E-HEALTH CIGARETTE

                                            RM 100 !!
                       DENGAN GUARANTEE 1 BULAN !!
                                  
                                  - STARTER KIT-

1) Satu set lengkap e-cigarette
2) Usb charger
3) Wall charger
4) Car charger
5) Manual cara penggunaan
6) FREE 1 kotak cartridge mengandungi 10 cart.


Model budget ni sesuai tuk beginner yg baru nk mencuba.murah dan berkualiti! Ini Gred A ye..ingat! diluar sana ada pelbagai Gred. ada gred A,B dan C. Dijamin gred A! Ini sebahagian dari perbezaannya: 




Jadi jgn risau pasal kualiti. Gerenti yg terbaik!
Aku akan terangkan cara terperinci cara penggunaannya,servis, dan cara2 nk bagi tahan lama untuk bakal2 pembeli di luar sana. Jadi apa tunggu lg! buang tabiat lama. kita bikin tabiat baru yg lebih sihat lg bergaya!  :)



Perhatian: Guarantee akan ditukar dengan Model baru! pastikan barang yang rosak dikembalikan dalam keadaan asal (termasuk kotak & segala aksesori dalam keadaan baik) dalam 1 bulan,kerosakan hanya akan diterima sekali sahaja. selepas tempoh itu,sebarang kerosakan tidak akan diterima. Terima kasih.


p/s : Selagi stok masih ada. Harga & guarantee/warranty yg dinyatakan akan sentiasa berubah mengikut harga/keadaan pasaran. Jadi belilah selagi masih murah & ada guarantee! ( Di pasaran anda takkan dapat harga atau guarantee yg dinyatakan. jika ada britahu saya di mana lokasi tempat anda mmbeli. saya akan beri 1 model e-cigarette secara PERCUMA kepada sesiapa yg berjaya memberikan maklumat.)


Terima kasih,
sOs